Isnin, 2 Mei 2011

HARI ANUGERAH KUALITI BUDIMAN 2011

Minggu yang agak sibuk kerana persediaan untuk Hari Anugerah Kualiti BUDIMAN 2011. Banyak persiapan yang perlu dilakukan menjelang sambutan tersebut. Sebelum ini sibuk menentukan menu dan juga menempah sarung kerusi dan juga sarung meja...minggu ini persediaan peralatan menghidang pulak...Makanan juga perlu ditempah....wah2....banyak lagi kerja ni...Majlis akan berlangsung pada Khamis 12 Mei 2011.








Oh dah tiba hari raptai.....kena latih anak-anak peramusaji....tapi nasib baiklah pihak 6RAMD sudi membantu untuk melayan Tunku Temenggung....Bukan senang ni nak melayan Tunku Temenggung kan....takut tersilap ada pulak yang murka...he..he...Tetamu khas ialah Tunku Temenggung, Yang Teramat Mulia Dato' Seri Diraja Tunku Salehuddin Ibni Al Marhum Sultan Badlishah SHMS, SSDK, BCK, KPK, Tunku Temenggung Kedah Darul Aman.


Walaupun agak sibuk, tapi terasa sangat2 happy....cara menghidang dan menu pun telah ditukar secara side table. Lebih mudah dan banyak perkara dapat dijimatkan. Semua jawatankuasa memberikan kerjasama yang sangat baik dan tak lupa juga anak-anak yang membantu sangat rajin dan membanggakan cikgu.


Gambar-gambar sekitar majlis dan semasa persiapan....



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...